22 Temmuz 2010 Perşembe

LG'den android atağı: gw620 ve gt540

Koreliler yapıyor aabi. Gerek otomobilleri gerek elektronik aletleri olsun bu Koreliler her gün kendilerini biraz daha geliştiriyorlar. LG'de özellikle ev aletleriyle çıktığı atağı cep telefonlarıyla destekliyor.

Daha önce Android ile ilgili bir şeyler karalamıştım. Neden bilmem, bu platformun gelişmesini ve Türkiye'de daha popüler olmsını istiyorum ben. Ama işte cihaz olmayınca olmuyor.

Daha önce Samsung'un Galaxy'i getirerek yarattığı heyecan bir hayal kırıklığına dönüşmüştü. Bunda biraz da Turkcell'in Android Market konusunda problemleri çözememesinin de payı var. Lg ise bu platformu kullanan iki telefonu, bütün olumsuzluklara rağmen piyasaya sürerek ciddi bir risk aldı ve benim kalbimi kazandı.

Telefonlara gelirsek eğer... GW620 yirminin özeliklerini ilk bakışta şöyle sayabiliriz:

3.2" TFT LCD 256K rezistif dokunmatik ekran
kayan kapak altında fiziksel QWERTY klavye
3G
Bluetooth
5MP kamera
Wi-Fi
A-GPS

İşlemci hakkında bilgi edinemedim fakat 528Mhz olduğu ortaya çıkrsa pek şaşırmam. Fiyatına göre pek tatmin edici bir donanım değil. Yine de umut verici. unutmadan... şöyle bir şey kendisi.


Bir de GT540 var tabi.ona da şöyle çabucak bir göz atalım:
3" TFT LCD 256K rezistif dokunmatik ekran
3G
Bluetooth
3.15MP kamera
Wi-Fi

GPS olmaması bence büyük bir eksiklik. Hele hele tasarımı sosyal hayata ve internet üzerinden sosyalleşmeye adanmış bir telefon için. ama Android iyidir. Android temizliktir... görüşmek üzere... 
p.s. fotoğrafı da şöyle bir şey.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder