19 Temmuz 2010 Pazartesi

Samsung hm1000

selamlar dostlar... yazmayalı uzun zaman oldu. farkındayım. ama arada neler oldu bir bilseniz... önce nişanlandım, sonra iş buldum ve en sonunda evlendim. :) çiçeği burnunda 16 günlük evliyim. sevgili eşimle birlikte artık beraber sırtlayacağız bu hayatı... buradan kendisini çok sevdiğimi ilan etmek istiyorum.

başlığa gelince...

Samsung'un multimedia ve telekom ürünlerine sempati ile yaklaşırken bu ürünle hislerim biraz değişti. daha önce de samsung marka Bluetooth kulaklıklar kullanmış ve hepsinden memnun kalmıştım. iki telefonla birden eşleşen bir cihaza ihtiyacım olunca da tercihimi yine samsung'dan yana kullandım fakat bu sefer beklentilerimi karşılamayan bir ürünle karşılaştım.


iki telefonla eşleşebilen bluetooth kulaklıklar içinde fiyatıyla öne çıkan bu ürünü biraz da daha önceki samsung deneyimlerimden yola çıkarak güvenle aldım. fakat kulaklığı kullanmaya kalktığımda, iki telefonla eşleşen ama çağrı geldiğinde her iki telefonu da kilitleyen ve ne cevaplamaya ne de başka arama yapmama izin veren bir cihazla karşılaştım. yetkililere ulaştığımda ise kulaklığın bluetooth 2.1 versiyonları destekleyen telefonlarla çalıştığını öğrendim. bendeki telefonlardan birsi bluetooth 1.0 olduğu için bir de iki adet 2.1 versiyonu destekleyen telefonla denedim. cık... olmadı. samsung'daki arkadaşlar bu sefer de bazı farklı marka cep telefonlarının kulaklığa ikinci telefon olarak bağlanamayabileceğini söylediler. üstelik bu kullanma klavuzunda da yazıyormuş. böyleyken böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder